5 december



Jag tänker börja dagen med att skriva om igår, då jag var på SSG och tittade på Magdalenas träningsseans. Igår var första gången som hon stod helt själv och skulle axla kvällens seans. Ett par gånger har hon tidigare stått ihop med andra tränande medium. Jag måste få säga att jag är mäkta imponerade av henne och hennes arbete. För det första så är det en väldigt nervig kväll då man står där för första gången helt på egen hand, men jag vi säga att hur nervös hon nu än kanske var så skötte hon det fint och hon kändes både lättsam och avslappnad ... vilket jag inte tror att hon var. Hon växlade mellan allvar och humör, vilket enligt mig är en viktig förmåga att kunna då det gäller att arbeta på plattformen. Förövigt så gav hon enkla och bra beskrivning och många korrekta fortlevnadsbevis som var förståliga för dem hon gick till. Av de nio som hon länkade ner blev sju förstådd och tagna. Så ett stor grattis till Magdalena idag och hon ska verkligen kännas sig nöjd med gårdagens seans. Själv kommer jag vara väldigt nöjd med att en dag få kalla henne kollega.


Det ringde idag en man vid namn Christer, som jag trodde ringde mig härom dagen för att han ville boka en sittning, men så var inte fallet utan han ville knyta kontakt. Tyvärr har jag haft lite för många sådan genom åren, men här föll sig något som jag tyckte var lite intressant. Han hade ett företag som hette Ljusbärare precis som mitt eller rättare sagt han hade registrerat det som Ljusbärare i norr och en hemsida med detta namn. Först såg jag mest bara att det stod John of god på sidan. Men sen så såg jag också att mannen varit på Casa de Dom Inácio hos Joao i Brasilien som jag fick min andligakirurgi från. Lite förunderligt och visst gör det mig lite nyfiken. När jag hörde att Anita en kvinna som ordnar resor dit skulle öppna en filial i Sverige så tänkte jag vore intressant att verka där. Jag förstod ju på mannen som ringde idag att han var på väg att öppna något centra - kanske en filial?


Nä, ni nu måste jag vila lite, för att sedan städa. Monika arbetar och hennes syster och svåger skall titta förbi i kväll ... det är tufft att vara "hemmafru".

Kommentera här: