Nyfunnen.

Igår på midsommardagen, så skulle jag mejla från min Hotmail. Jag brukar aldrig numera mejla därifrån utan alltid via min Outlook. Då såg jag min signatur där som var mycket inaktuell och jag där fanns även webbadress till min blogg som jag skrev i 2008/2009. Jag blev nyfiken och kikade om den fanns kvar och det gjorde den ju. ☺

Jag blev direkt lite sugen på att börja blogga igen, samtidigt som jag då mindes hur jag tyckte bloggen fyllt sin funktion när jag slutade och inte hade något mer att skriva. Men nu kan jag inte riktigt hålla mig härifrån, så vi får väl se om detta blir en ny start och att bloggen får ett annat syfte än då.

Kram
Hasse

1 Jasmin:

skriven

Så roligt att du har hittat tillbaka till ditt intresse!
Hälsningar
Jasmin

Svar: Tack Jasmin. :-)
Hasse Nyander

Kommentera här: