Free your mind.

Vilken spännande tid vi lever i, jag känner hur förändringens vindar sveper förbi och hur det fullkomligt bubblar inom mig. Inte för jag kan se eller förstå förändringen fullt ut, utan bara ana den och drömma om den. Men jag vet att den är på gång och att det gäller för mig och alla andra att låta sig svepas med i detta skede. Släppa taget om det gamla och förlegade för att ge utrymme åt det som komma skall – för att befriade kunna kliva in i det nya och bli ett med den tillvaron.

Jag ser denna förändring på alla plan, så väl det personliga som det kollektiva – på allt från ett andligt till ett politiskt plan. Vi lever i en självklar transformation, där något mycket gott skall komma ur tidens skede.

Det är detta som leder till mitt engagemang på så många olika plan, för jag vill vara en delaktig i denna förändring och hjälp till att göra det så enkelt som möjlig. Se åt dem som inte ser, höra för dem som inte hör och känna för dem som inte känner för att kunna delge mina tankar och min vision om förändringen.

Jag har alltid varit en andlig rebell, och kommer alltid vara. Min mission har inte alltid varit lätt eller gått smidigt fram, men där jag lever idag flyter den smidigt på. Det är som om det bara flöt på av sig självt och jag inser att denna enkelhet är för världen är redo för denna förändring. Människor vaknar och ser, hör och känner vad de saknar i sin tillvaro. För varje människobarn som vaknar upp i tiden, så blir vi allt fler och starkare som kraft. En gemensam kraft som leder oss lättar och lätta fram till transformationens radikala förändring. Då jag släpper taget om det förlegade så ger förändringen mig kraft och ork. Jag känner mig så full av kraft och jag känner mig 100 % levande. Så kämpa inte för att bevara det som varit det tar bara din kraft och du blir orkeslös. En kvinna frågade mig Facebook igår: Hur jag orkar? Jag svarade: Jag är dopad av glädje och lust.

En del kanske tycker att jag sätter mig på höga hästar i mitt engagemang, men det beror på att de i så fall inte känner mig och drar förhastade slutsatser. För mitt vackraste vapen är kärlek och ödmjukhet.

Släpp taget om det gamla, se framtiden genom dina drömmar och låt oss tillsammans vandra dit i samlad trupp – bli en andlig rebell. En andlig rebell som är delaktig i att skapa en värld av medkänsla, ödmjukhet, osjälviskhet, tålamod förståelse, omhändertagande, lyhördhet, bryende, insikt och så vidare …

Free your mind!!!

Med kärlek till er alla
Hasse Nyander



 

Kommentera här: